هدر صفحه ماژول ها

تاریخ : دوشنبه 2 تير 1399
کد 19

راه‌اندازی کمپین «گام مشترک» در هونام ابزار نوین

شرکت هونام ابزار نوین کمپین «گام مشترک» را راه‌اندازی کرد.

گام مشترک هدف مشترک

مدیرعامل هونام ابزار نوین در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت هونام ابزار نوین در راستای گسترش فرهنگ گفتگو، مشورت و انتقادپذیری و به‌منظور ارتباط نزدیک‌تر با همکاران و مشتریان، کمپین «گام مشترک» را طراحی و اجرا کرده است. کمپین گام مشترک فرصت و فضایی است که نقطه نظرات همه فعالان صنف را جویا شویم.

مهندس تقی‌زاد افزود: درمجموع با توجه به اوضاع کلی کشور بعد از شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، احساس کردیم با این حرکت تا حدود زیادی می‌توانیم از نقطه نظرات ارزشمند مشتریان و همکاران خوبمان آگاهی پیدا کرده و روند بهینه‌ای جهت ارائه خدمت به ایشان ایجاد کنیم.

تقی‌زاد پیرامون مهم‌ترین دلایل ایجاد این کمپین اظهار کرد: تجربه سالیان گذشته به‌ویژه چند سال اخیر که با مشکلات عدیده اقتصادی روبه‌رو بوده‌ایم نشان داده خروج از بحران تنها با همراهی مشتریان و معتمدان در این صنعت امکان‌پذیر است لذا باوجود هزینه‌هایی که گهگاه متحمل می‌شویم جلب رضایت این همکاران و شنیدن نقطه نظراتشان همواره اولویت ما بوده و ایجاد کمپین گام مشترک نیز در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

  •